søndag den 6. april 2014

Mc Donalds uden problemer...

Jeg har været på Mc Donalds idag!!! Helt uden problemer! Hvorfor, fordi jeg ikke behøver at æde en ulækker burger... Jeg har simpelthen ikke lyst og fordi Mc Donalds højst sandsynlig findes om 74 dage... Det samme gør den lækre kage, brunsviger eller det kommer nok en dåse slik fra de pårørende til sommer.

JEG VIL VæRE F..... BIKINI klar, om små 74 dage!!!!

Jeg kan nemlig se og mærke resultaterne, bedre end jeg nogensinde har kunnet gøre før. Jeg elsker det, jeg er næsten ikke sulten og min krop har det fantastisk. Og jeg har ikke engang fuldt programmet 100 procent. Det er nemlig mega dyrt i kød, så jeg har været nød til at være en smule kreativ... Jeg har udvalgt nogle bestemt retter, som er nemme at lave og som passer ind i min livsstil. Så det bliver MINE FIT100 og det virker på MIN måde og jeg er MEGA glad for at jeg startede! Jeg har nemlig aldrig holde til ikke at spise en eneste bid brød, pasta eller ris i over 26 dage! Jeg bliver mere og mere motiveret hen ad vejen, jo mere at jeg kan mærke det, jo mere jeg kan se det, jo federe er det!

26 dage er fløjet afsted og jeg kan SE resultater, som jeg er mega glade for! Hvis du er i det mindste i tvivl om du skal eller vil prøve det, så prøv det og finde ud af hvor fedt det er at se resultater. Men det tager tid, nok kan jeg se resultater nu, mærke det på mit tøj, men tænk hvor jeg så er om de sidste 74 dage. Jeg har tabt ca 4 kilo på det 26 dage, det var egentlig ikke meningen, men nu er de væk, jeg nåede mit mål inden mit fyldte 34 år og jeg er vildt stolt af mig selv at jeg faktisk ser pænere ud nu, end jeg gjorde da jeg var 28 år!!!! Skræmmende.

3o' erne er de nye 20' erne og velkommen til den nye #fitdanishmomsclub.... Til dig der er mor, men stadig gerne vil kunne holde dig iform og være en super sej mor, samt et godt forbillede for sit/sine børn... Join us på facebook....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar