søndag den 23. marts 2014

Fit på 100 dage...

Jeg indrømmer det, jeg er faldet i Anne Bech fælden!!! Jeg aner ikke hvordan det kunne ske, men nu er jeg altså "fanget" og sidder her på 10 dagen af min 100 dages: fit på 100 dage commitment...
Jeg har gjort mange sindsyge underlige ting i mit liv, som at løbe en marathon, boet på Grønland, besteget kilomanjaro, trænet som en sindsyg, men jeg har aldrig i den periode, haft en dyt styr på min kost, jo måske i et splitsekundt på ca 14 dage, eller 1 måned, men aldrig aldrig 100 dage! Nok derfor jeg ikke helt ser de resultater jeg gerne ville se!!!! BIG SURPRICE, når KOSTEN spiller 70 procent af resultaterne. Jeg ved ikke om jeg bare ikke helt har villet indse det, eller hvad der har været galt, om jeg ikke har været klar, ikke motiveret nok, blevet for sulten undervejs, eller hvad hulen jeg nu har kunnet hive frem af lommen af undskyldninger! Og givet op, en million gange, det har jeg og tænkt, nå, så er det da bare federe at spise flødeboller og kanel snegle. ( PS: de er lækre, nam nam)
Jeg har kunnet rigtigt meget, bare ikke lige det! Så nu hvor jeg har set et par af mine super seje veninder, kæmpe sig igennem #fit100 på instragram, med smækre billeder af deres sindsyge resultater og alt den lækre sunde mad. Såååå er der vel ikke mange undskyldninger for ikke at give det et forsøg vel?

De første 4-5 dage var et sandt sukkercraving helvede, jeg var vildt irritabel... Sorry, til dem det gik ud over.  Da jeg var ude over de første par dage, fik jeg det bedre og bedre, dag for dag. Det er sjovt, fordi jeg ved at hver gang jeg har kørt, glutenfri og sukker fri, så har jeg fået det himmelsk efter et par dage. Jeg føler mig udhvilet, jeg har masser af energi, jeg har det generelt bare godt i kroppen. Så hvorfor mon man ikke bare bliver ved!!!???

Træningsprogrammerne, så forholdsvis nemme ud, da jeg jo er vant til Crossfitten, men jeg har fået godt med sved på panden... Specielt da jeg kastede mig ud i løb for øvede!!! Hvad tænkte jeg på der, INTET andet end, hvornår er det SLUT. Det skal siges at jeg HADER at løbe, jeg er så fandes dårlig til det, selvom jeg ved at det forbrænder altså bare nogle gode kalorier. Jeg vil meget hellere lave burbees... ( skrev jeg lige det!!!!) Igen, jeg ved man aldrig skal undervurdere et træningsprogram, så hatten af for de programmer der er, de er godt lavet :)

Kosten, i bogen er der en hel plan og jeg følger den så godt jeg nu kan... Jeg har egentlig ikke været sulten, kun efter den 500 burbees jeg lavede lørdag! Kors i himlen jeg er øm idag. Efter et kalorie forbrug på 1150 kal, en arbejdspuls i 1 time og 43 minutter på 150 stk, synes jeg egentlig godt at bacon var på det rette sted idag på middagstallerknen. Jeg er fuldstændig syg med bacon :) Heldigvis er der mange opskrifter i bogen der inkludere bacon, gud forbyde at bacon ikke var tilladt!

Kender jeg dig, eller vil du joine mig på #fit100, så skriv til mig på facebook eller på min email : pboe@hotmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar